آرشیو مرداد ماه 1402

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

معرفی ga4 و کاربردهای آن و بهترین آموزش آنالیتیکس

۳ بازديد

گوگل آنالیتیکس، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در وب سایت است؛ شما به کمک این ابزار می‌توانید نحوه تعامل کاربران با صفحات وب سایت خود را شناسایی کنید، داده‌های مربوط به آن‌ها را جمع‌آوری کنید و با تجزیه و تحلیل آن‌ داده‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود دهید.

بنابراین آموزش گوگل آنالیتیکس و تسلط بر نحوه کار با آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید دقیق‌تر عملکرد مخاطبان خود را تحلیل کنید و استراتژی‌های خود را بر مبنای رفتار آن‌ها تنظیم کنید.

کاربردهای ga4 و بهترین آموزش برای یادگیری آن

گوگل آنالیتیکس 4، جدیدترین نسخه از این ابزار است که در اکتبر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. GA4 امکانات جذاب و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است؛ مانند:

  • ردیابی کاربران در وب سایت؛ چه کسانی که از نسخه کامپیوتر استفاده می‌کنند و چه کاربران موبایل.
  • قدرت انتخاب کاربر برای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتن؛ موضوعی که نقش مهمی در افزایش اعتماد کاربران به وب سایت دارد.
  • استفاده از فناوری AI و الگوریتم‌های ماشین لرنینگ برای پیش‌بینی رفتار کاربران در وب سایت که در نهایت منجر به مدیریت بهتر کمپین‌های تبلیغاتی و جذب مخاطبان بالقوه می‌شود.
  • دسترسی به گزارش‌های بسیار دقیق (بر اساس معیارهای مختلف) که باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود.

 

با توجه به مزایای ارزشمند GA4، یادگیری آن به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند تا بتوانند با حداقل درصد خطا عملکرد کاربران خود را ارزیابی کنند و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس دقیق‌ترین معیارها طراحی کنند.

یکی از معتبرترین راه‌ها برای آموزش گوگل آنالیتیکس ، شرکت در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس GA4 + تگ منیجر ژاکت آکادمی است؛ این دوره ویژه مارکترها و دیجیتال مارکترها، متخصصان سئو و محتوا، مدیران وب سایت، مدیران محصول و متخصصان UI - UX طراحی شده و در ۳ بخش، تمام اصول ابزار GA4 را به شیوه‌ای کاربردی به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

اهمیت داشتن سایت برای کسب و کارها

۴ بازديد
امروزه افراد زیادی از اینترنت و سایت های مختلف برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند بنابراین، اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید و مشتریان بیشتری به دست آورید، باید یک سایت اختصاصی برای خود داشته باشید. صاحبان مشاغل کوچک می توانند با آموزش طراحی وب سایت طراحی کنند و از مزایای دنیای آنلاین بهره ببرند که این روزها در بین افراد در هر سنی و اقشار محبوبیت زیادی دارد. دلایل اصلی داشتن یک وب سایت تجاری عبارتند از:
● مقرون به صرفه بودن: در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی، داشتن یک وب سایت می تواند یک گزینه بازاریابی مقرون به صرفه و کارآمد باشد زیرا می توانید مخاطبان خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهید و نتایج را با ابزارهای موثرتری اندازه گیری کنید.
● دسترسی بیشتر: با یک وب سایت، این فرصت را دارید که به مخاطبان جهانی دست پیدا کنید و سهم بازار خود را گسترش دهید. همچنین می توانید از روش ها و قالب های مختلف برای جذب مخاطبان مختلف و برآورده کردن انتظارات آنها استفاده کنید.
● تعامل: وب سایت به شما امکان می دهد با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و اعتماد و وفاداری ایجاد کنید. می‌توانید از وب‌سایت خود برای ارائه اطلاعات ارزشمند، پاسخ به سؤالات، جمع‌آوری بازخورد و ارائه مشوق‌ها یا تخفیف‌ها استفاده کنید.
● افزایش تبدیل: داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید. می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند صفحات فرود، دکمه‌های عمل، فرم‌ها یا ربات‌های گفتگو برای راهنمایی بازدیدکنندگان خود در فرآیند خرید و تشویق آنها به اقدام استفاده کنید.
داشتن یک وب سایت اولین قدم برای بهره مندی از مزایای بازاریابی دیجیتال است. وب سایت شما پایه و اساس حضور آنلاین شما و مرکز تلاش های بازاریابی دیجیتال شما است. یک وب سایت کاربرپسند و بهینه که به درستی هویت برند شما را منعکس کند، ارزش پیشنهادی شما را به نمایش بگذارد و به اهداف تجاری شما دست یابد، یک انتخاب ضروری است.
دو روش برای طراحی وب سایت وجود دارد. ابتدا وب سایت را خودتان طراحی کنید و دوم آن را برون سپاری کنید. برای مدیریت برنامه نویسی وب سایت شما. شما باید جزئیات رشته طراحی وب را بدانید، برای این کار نیاز به آموزش در این زمینه دارید. دوره طراحی سایت یک تجربه ارزشمند و لذت بخش است. همانطور که مهارت ها و فن آوری های جدید را یاد می گیرید، خلاقیت و دیدگاه خود را ابراز می کنید و نتایج کار خود را کشف می کنید. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که از ایجاد چیزی که نشان دهنده تجارت و ارزش های شما باشد احساس غرور و رضایت کنید.

چرا باید برای آموزش طراحی سایت html و css یاد بگیریم؟

۴ بازديد
پشت هر وب سایتی تیمی از طراحان و توسعه دهندگان وب قرار دارند که تلاش می کنند سایتی را هم از نظر زیبایی و هم از نظر کاربردی جذاب کنند. HTML و CSS دو زبان اصلی برای ایجاد صفحات وب هستند. HTML ساختار صفحه را آماده می کند، در حالی که CSS طرح بندی را برای دستگاه های مختلف ارائه می دهد. بنابراین می توان گفت یادگیری HTML و CSS برای طراحی وب سایت بسیار مهم است. برای یادگیری html برای طراحی وب سایت های حرفه ای با ما همراه باشید.

مزایای یادگیری HTML برای آموزش طراحی سایت چیست؟

یادگیری HTML برای طراحی وب سایت مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است.
  • طراحی و تولید:
    HTML پایه ای برای طراحی و سازماندهی محتوای وب سایت است. این ابزار به شما امکان می دهد عناوین، پاراگراف ها، لیست ها، تصاویر، لینک ها و سایر عناصر صفحه را تعریف کنید و به راحتی یک وب سایت ساختاریافته و کاربرپسند ایجاد کنید.
  • مدیریت محتوا:
    با یادگیری HTML برای طراحی سایت. شما بر محتوای وب سایت خود کنترل خواهید داشت. به این ترتیب می توانید ظاهر، قالب بندی و قرارگیری متن و تصاویر را سفارشی کنید. و مطمئن شوید که وب سایت طرح و برند مورد نظر شما را منعکس می کند.
  • سازگاری و دسترسی:
    HTML یک زبان جهانی است که همه مرورگرهای وب آن را درک می کنند. بنابراین وب سایت شما برای طیف وسیعی از کاربران قابل دسترسی خواهد بود. همچنین به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و دید و دسترسی آن را افزایش دهید.
  • همکاری با توسعه دهندگان:
    درک HTML امکان همکاری بهتر با توسعه دهندگان وب را فراهم می کند. شما می توانید به طور موثر نیازهای طراحی خود را به اشتراک بگذارید و برای ایجاد وب سایتی که با دیدگاه شما مطابقت دارد، همکاری کنید.
  • یادگیری مستمر:
    HTML بلوک سازنده توسعه وب است. یادگیری طراحی یک وب سایت با HTML و CSS باعث می شود که سایر زبان های وب مانند جاوا اسکریپت درک بهتری داشته باشند، مجموعه مهارت های شما را گسترش داده و فرصت های جدیدی را در این زمینه باز می کند.

اگر می خواهید طراحی یک وب سایت زیبا و کاربردی را بیاموزید دوره آموزش طراحی وب سایت ژاکت آکادمی انتخاب مناسبی برای شماست. در این دوره با اصول طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه از ابزارها و چارچوب های مختلف مانند وردپرس برای ایجاد وب سایت های با کیفیت استفاده کنید. دوره جامع طراحی سایت شامل چهار بخش زیر می باشد:
  • طراحی سایت با وردپرس
  • مبانی طراحی وب با HTML و CSS
  • طراحی بنر سایت
  • طراحی صفحه فرود

این دوره برای کسانی که تجربه قبلی در زمینه طراحی وب ندارند و همچنین کسانی که مایل به ارتقاء مهارت و دانش خود در زمینه طراحی وب هستند توصیه می شود. دوره آموزش طراحی سایت آکادمی ژاکت صفر تا صد به صورت کاربردی و پروژه محور طراحی شده است و شرکت کنندگان پس از پایان دوره می توانند وارد بازار مالیاتی شده و با تخصص کافی و بالاترین کیفیت پروژه های مختلف طراحی سایت را انجام دهند.

3ترفند مهم در آموزش طراحی سایت

۲ بازديد
آیا می دانستید که 48 درصد از کاربران می گویند طراحی وب سایت مهمترین عامل تعیین کننده اعتبار یک کسب و کار است؟ اولین برداشت مخاطب از طراحی وب سایت شما حاصل می شود.زیبایی وب سایت برای ایجاد حس مثبت و تأثیرگذار در مخاطب بسیار مهم است.
در این مقاله شش نکته برای ایجاد وب سایت های زیبا به شما ارائه می کنیم. با ما همراه باشید تا با نحوه ایجاد یک وب سایت جذاب و با کیفیت برای مخاطبان خود بیشتر آشنا شوید.
فقط عناصری را که نیاز دارید اضافه کنید تا به سایت خود ارزش و اعتبار بیشتری بدهید.
هنگام طراحی وب سایت خود، اضافه کردن عناصر زیادی به صفحات خود آسان است. شما می خواهید صفحه از نظر بصری جذاب باشد، بنابراین دائماً عناصری را اضافه می کنید تا بعد دیگری از تأثیر بصری را به صفحه خود اضافه کنید. اما این می تواند به طور جدی سایت شما را خراب کند. مشکل دیگر این است که اگر عناصر خاصی مورد هدف قرار نگیرند ممکن است مخاطب را گیج کنند.
"تمام محتوای یک وب سایت باید هدف داشته باشد"
تصور کنید که یک دکمه تماس برای اقدام (CTA) دارید که به صفحه جدیدی منتهی نمی شود. کاربران سعی می کنند روی دکمه کلیک کنند، که باعث سردرگمی آنها می شود که چرا به صفحه جدیدی منتقل نمی شوند. یا در نظر بگیرید چه اتفاقی می‌افتد اگر طراحی وب‌سایت HVAC «اکنون با ما تماس بگیرید» در بالای صفحه باشد.
کاربران ممکن است کلیک نکنند. این CTA همچنین تأثیر منفی بر درک مصرف کنندگان از شرکت دارد. هر عنصر در صفحه شما به یک هدف نیاز دارد. فقط به خاطر زیبایی یک عنصر به سایت خود اضافه نکنید. عناصری را ایجاد کنید که کاربردی باشند و تجربه کاربر را در وب سایت افزایش دهند.
طراحی شده برای اولین کاربر!
هنگام طراحی وب سایت های زیبا، باید روی طراحی برای کاربر تمرکز کنید. چنین بازدیدکنندگانی با سایت شما درگیر می شوند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب می کنند. بسیار مهم است که سایتی که می سازید برای آنها کار کند. هنگام ساخت سایت خود به این فکر کنید که چگونه می توانید با طراحی جذاب بهترین تجربه را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. بنابراین روی عناصری مانند فرم طراحی، ناوبری و عناصر بصری تمرکز کنید.
با طراحی سایت برای کاربران، تجربه بهتری را برای آنها در سایت ایجاد می کنید. آنها مدت بیشتری در وب سایت شما باقی می مانند و به شما کمک می کنند موقعیت ارزشمندتری برای کسب و کار خود به دست آورید.
رنگ هایی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت دارند
رنگ های زیبای صفحه وب که مطابق با برند شما طراحی شده اند. هنگام طراحی سایت باید رنگ های مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ بر درک مردم از برند شما تأثیر می گذارد. رنگ های مختلف معانی مختلفی دارند. رنگ تاثیر ویژه ای بر درک مخاطب از اثر دارد، بنابراین درک معنای آن مهم است. اگر رنگ خاصی را برای برند خود انتخاب می کنید، از همان رنگ برای سایت خود استفاده کنید و حتماً از همان رنگ رنگ اصلی خود در سراسر تجارت خود استفاده کنید تا قدرت و تمرکز برند خود را حفظ کنید. هنگام طراحی، به خاطر داشته باشید که شما فقط 3-4 گزینه دارید. یک رنگ اصلی، یک یا دو رنگ فرعی و غیره.

وقتی صحبت از آموزش صفر تا صد طراحی سایت می‌شود، منابع بسیار زیادی برای یادگیری طراحی وب سایت وجود دارند، اما برای یادگیری موثر آن باید به‌دنبال دوره‌ای باشید که از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • تمام نکات مهم و ضروری برای ساخت وب سایت را پوشش دهد.
  • مدرس دوره طراحی وب سایت آموزش از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.
  • مسیر یادگیری و آموزش طراحی وب سایت شفاف و مشخص باشد.
  • محتوای دوره ی طراحی سایت به شکل جذاب و قابل فهم ارائه شود.
  • دوره به‌ شکل کاربردی و عملی تدریس شود تا افراد بتوانند مهارت‌های خود را تقویت کنند.
  • امکان تعامل برقرار کردن با اساتید و پرسیدن سوال از آن‌ها فراهم باشد.
  • محتوای دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت به‌روز باشد.

تفاوت گوگل آنالیتیکس در نسخه یونیورسال و ga4

۶ بازديد
در نسخه یونیورسال، زمانی که کاربر به طور فعال در وب سایت حضور دارد، "سشن" نامیده می شود. اما در GA4، زمانی که رویداد Session_Start یک شناسه جلسه ایجاد می کند، یک "session" ایجاد می شود. در هر دو نسخه، اگر کاربر نیم ساعت در وب سایت بماند، اما فعالیتی نداشته باشد، جلسه مربوطه بسته می شود.
مشکل مفهوم سشن در نسخه یونیورسال این بود که اگر کاربران برای مدت طولانی در سایت بودند، نمی‌توانستیم آمار دقیق حضور داشته باشیم. زیرا در گوگل آنالیتیکس یونیورسال اگر کاربری قبل از نیمه شب در سایت باشد، جلسه جدیدی برای او ایجاد می شود. خوشبختانه این مشکل در نسخه 4 گوگل آنالیتیکس حل شده است و می توانیم اطلاعات خود را با دقت بیشتری تجزیه و تحلیل کنیم.
در نسخه عمومی هر زمانی که کاربر وارد وب سایت ما شود و پس از آن هیچ فعالیتی نداشته باشد، «نرخ پرش» رخ می دهد. این مفهوم در GA4 تغییر کرده است و جزء مؤلفه های منفی به نام «نرخ پرش» است. در GA4، اگر کاربر کمتر از 10 ثانیه در وب سایت بماند یا بدون دیدن صفحه یا فعالیتی در وب سایت، وب سایت را ترک کند، نرخ پرش رخ می دهد.
یکی از مهم ترین تغییراتی که Analytics 4 در نسخه جهانی در نظر گرفته است، رابط کاربری (UI) است، توجه داشته باشید که برخی از منوها حذف و برخی ادغام شده اند. این ویژگی تجربه کاربری را بهبود می بخشد و دیگر آب و هوا و سردرگمی وجود نخواهد داشت.
Universal Analytics تعداد کل کاربران (نشان داده شده به عنوان کاربران) را در بیشتر گزارش‌ها اندازه‌گیری می‌کند، در حالی که GA4 روی کاربران فعال تمرکز دارد. بنابراین، اگرچه عبارت Users یکسان به نظر می رسد، محاسبه این معیار بین Universal و Analytics 4 متفاوت است. زیرا UA از تعداد کاربران و GA4 از کاربران فعال استفاده می کند.
در گوگل آنالیتیکس GA4، می‌توانیم فعالیت کاربران خود را در زمان واقعی مشاهده کنیم. این ویژگی که اشکال زدایی نام دارد، قبلاً در Google Analytics در دسترس نبود.

بهترین دوره آموزش گوگل آنالیتیکس جدید

اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال هستید، باید بدانید که گوگل آنالیتیکس یونیورسال فقط تا 1 جولای سال جاری قابل استفاده بود و از آن تاریخ برای استفاده باید از نسخه جدید گوگل آنالیتیکس (GA4) استفاده کرد. با توجه به تخصصی بودن ابزار GA4 و عملکردهای مختلف آن، یادگیری نحوه کار با آن به روشی خوب و عملی بسیار مهم است. در همین راستا تصمیم گرفتیم در یک دوره جامع با هدف تربیت افراد حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ تمامی موارد مربوط به ابزار GA4 را به شما آموزش دهیم. به همین منظور قصد داریم دوره آموزش گوگل آنالیتیکس که شامل آموزش تخصصی GA4 و Universal analytics می باشد را به شما معرفی کنیم. در این دوره با داشتن بهترین متخصص در این زمینه می توانید این ابزار کاربردی را به طور کامل و جامع یاد بگیرید.
با توجه به اینکه مدرسین این دوره از مجرب ترین کارشناسان در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند و تمامی آموزش ها به صورت عملی انجام می شود، شرکت در دوره گوگل آنالیتیکس GA4 + Tag Manager فرصتی است که نباید از دست بدهید.

مهارت های لازم برای طراحی سایت حرفه ای

۶ بازديد
پشت هر وب سایتی تیمی از طراحان و توسعه دهندگان وب قرار دارند که تلاش می کنند وب سایت را از نظر زیبایی و عملکرد جذاب جلوه دهند. HTML و CSS دو زبان اصلی برای ایجاد صفحات وب هستند. HTML ساختار صفحه را آماده می کند، در حالی که CSS طرح بندی را برای دستگاه های مختلف ارائه می دهد. از این رو می توان گفت که یادگیری HTML و CSS برای طراحی وب بسیار مهم است. اگر می خواهید html را برای طراحی حرفه ای وب بیاموزید با ما همراه باشید.

مزایای یادگیری HTML در طراحی سایت چیست؟

یادگیری HTML برای توسعه وب سایت دارای چندین مزیت است که برخی از آنها در زیر ذکر شده است.
ساختار و سازمان:
HTML اساس ایجاد و سازماندهی محتوای سایت است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که سرفصل ها، پاراگراف ها، لیست ها، تصاویر، پیوندها و سایر عناصر صفحه را تعریف کنید و یک محیط سازمان یافته و با کاربری آسان را فراهم می کند.
مدیریت محتوا:
با یادگیری HTML برای طراحی سایت، محتوای وب سایت خود را کنترل می کنید. بنابراین می توانید چیدمان، قالب بندی و موقعیت متن و تصاویر را تنظیم کنید و مطمئن شوید که سایت طرح و برند مورد نظر شما را منعکس می کند.
سازگاری و در دسترس بودن:
HTML یک زبان جهانی است که همه مرورگرهای وب آن را درک می کنند. بنابراین، سایت شما برای طیف وسیعی از کاربران قابل دسترسی خواهد بود. همچنین به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید و دید و دسترسی آن را بهبود ببخشید.
کار با توسعه دهندگان:
درک HTML امکان همکاری بهتر با توسعه دهندگان وب را فراهم می کند. شما می توانید به طور موثر نیازهای طراحی خود را به اشتراک بگذارید و برای ساختن وب سایتی که با دیدگاه شما مطابقت دارد، همکاری کنید.
یادگیری مستمر:
HTML بلوک سازنده توسعه وب است. با یادگیری نحوه طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS، درک سایر زبان های وب مانند جاوا اسکریپت آسان تر است، مجموعه مهارت های شما گسترش می یابد و فرصت های جدیدی در این زمینه به دست خواهید آورد.
این زبان برنامه نویسی بدون مهارت استفاده از آن مورد استفاده قرار نمیگیرد به همین خاطر میخواهم بهترین دوره آموزشی طراحی سایت را به شما معرفی کنم.

بهترین دوره برای آموزش طراحی سایت کدام است؟

اگر می خواهید نحوه ایجاد وب سایت های زیبا و کاربردی را بیاموزید دوره آموزش طراحی سایت آکادمی ژاکت بهترین انتخاب برای شماست. در این دوره با اصول طراحی وب سایت با استفاده از HTML و CSS آشنا می شوید و یاد می گیرید که چگونه از ابزارها و فریم ورک های مختلف مانند وردپرس برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت بالا استفاده کنید. دوره جامع طراحی سایت شامل چهار قسمت زیر می باشد:
  • آموزش طراحی سایت با وردپرس
  • اصول طراحی سایت با HTML و CSS
  • طراحی بنر سایت
  • آموزش طراحی صفحه فرود

این دوره برای افرادی که تجربه قبلی در زمینه طراحی وب ندارند و همچنین کسانی که می خواهند مهارت ها و دانش خود را در زمینه طراحی وب ارتقا دهند توصیه می شود. دوره طراحی وب سایت صفر تا صد آکادمی ژاکت به صورت کاربردی و پروژه محور طراحی شده است و شرکت کنندگان پس از پایان دوره می توانند با تسلط کافی و بالاترین کیفیت وارد بازار کار و انجام پروژه های مختلف طراحی وب سایت شوند.
با دوره طراحی سایت از صفر تا صد در آکادمی جکت با طراحی سایت به صورت پایدار و کاربردی آشنا شوید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.
مدرسین دوره طراحی وب آکادمی ژاکت همگی متخصصین این حوزه هستند که سال ها به عنوان طراح و توسعه دهنده وب سایت های مختلف فعالیت داشته اند. بنابراین محتوای این دوره برای پاسخگویی به نیازهای دنیای امروز طراحی شده است و دانشجویان با بهره گیری از دانش و تجربیات خود، مهارت خود را در طراحی وب سایت های مختلف افزایش می دهند.
لازم به ذکر است که می توانید هر قسمت از دوره را به صورت جداگانه خریداری کنید اما با خرید یکجا از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوید. همچنین ژاکت آکادمی یک ماه ضمانت بازگشت وجه دارد و شما می توانید پس از تماشای 30 درصد از ویدیوها، تصمیم به ادامه یا لغو دوره بگیرید.

تحقیق کلمه کلیدی برای بهبود روند سئو سایت

۳ بازديد
تحقیق کلمات کلیدی یک اصل مهم و اساسی برای داشتن یک وب سایت موفق است. هرچه کلمات کلیدی خود را دقیق‌تر انتخاب کنیم، می‌توانیم رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشیم و مخاطبان بالقوه خود را افزایش دهیم. اما چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟ با ما همراه باشید تا من راهنماییت کنم.


تحقیق کلمه کلیدی چیست؟

فرآیندی که در آن عبارات و کلمات محبوب کاربران را در گوگل بررسی می کنیم تا بهترین کلمات کلیدی را برای وب سایت خود بیابیم و آنها را به صورت هدفمند در قسمت های مختلف وب سایت خود قرار دهیم، تحقیق کلمات کلیدی نامیده می شود. در واقع وقتی رایج ترین عبارات و کلمات را به منظور یافتن کلمات کلیدی مرور می کنیم، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام داده ایم.


روش های تحقیق کلمه کلیدی

از ابزارهای مفید استفاده کنید

ابزارهای مختلفی برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی ارائه شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • ابزار Semrush
  • ابزار keyword planner
  • ابزار Kwfinder

رقبای خود را بررسی کنید

با نگاهی به لیست رقبای ما که در نتایج جستجوی گوگل بالاترین رتبه را کسب کرده اند، می توانیم متوجه شویم که کدام گروه از کلمات کلیدی رقابت بیشتری داشته و در بین کاربران محبوبیت بیشتری داشته اند. این به ما امکان می دهد کلمات کلیدی جدیدی پیدا کنیم.

پیشنهادات گوگل را بررسی کنید

وقتی کلمه مورد نظر خود را در قسمت جستجوی گوگل وارد می کنیم، می توانیم توصیه های گوگل را مشاهده کنیم. این عبارات پیشنهادی بیشترین عبارات جستجو شده توسط کاربران هستند و بر این اساس به ما نشان داده می شوند. بنابراین، آنها می توانند به ما در یافتن بهترین کلمات کلیدی کمک کنند.

انجمن ها و سایت های پرسش و پاسخ را بررسی می کند

یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن کلمه کلیدی، بررسی انجمن‌ها و سایت‌های پرسش و پاسخ است. از آنجایی که این صفحات معمولا مکانی برای پاسخ به سوالات کاربران هستند، مشاهده آنها به شما کمک می کند تا متوجه شوید که کاربران به دنبال چه موضوعاتی هستند و نیازها و نگرانی های آنها را شناسایی کنید. این به ما امکان می دهد کلمات کلیدی خود را بر اساس نیازها و علایق کاربران انتخاب کنیم.

باید بدانید که یک تحقیق کلمه کلیدی مناسب نیازمند گذراندن یک دوره آموزش صفر تا صد سئو است. دراین دوره شما باید یاد بگیرید که چگونه از تمام امکاناتی که برای این کار در اختیار دارید به بهترین نحو استفاده کنید. در ادامه میخواهم که بهترین دوره آموزش سئو را که به صورت کاربردی ارائه شده است به  شما معرفی کنم.

بهترین دوره برای آموزش صفر تاصد سئو

در این مقاله در مورد نحوه یافتن کلمه کلیدی و نشان دادن نکات مهم در مورد این موضوع صحبت کردیم. اما از آنجایی که تحقیق کلمات کلیدی یکی از مهم ترین و مهم ترین زمینه ها در توسعه وب سایت است و عملیات واقعی آن نیازمند مهارت و دانش است، نمی توانید در ابتدای کار خود انتظار پیدا کردن کلمات کلیدی را داشته باشید. علاوه بر این، انتخاب کلمه کلیدی مناسب تنها یکی از مواردی است که برای موفقیت وب سایت خود به آن نیاز دارید. برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سایت خود باید آموزش سئو سایت را 0 تا 100 دنبال و مطالعه کنید.
اگر یک کسب و کار آنلاین دارید که نیاز به دیده شدن دارد و می خواهید ترافیک بیشتری برای وب سایت خود داشته باشید، می توانید با مطالعه این درس ها و استفاده از راهنمایی های متخصص، مخاطبان وب سایت خود را افزایش دهید.
به ندرت می توان شخصی را پیدا کرد که فقط بخواهد برای مدت کوتاهی ترافیک وب سایت خود را جذب کند. بنابراین کسانی که می خواهند در بلندمدت موفق باشند همیشه یک قدم از رقبای خود جلوتر هستند. به عبارت دیگر، یافتن و استفاده از بهترین کلمات کلیدی کافی نیست. باید مدام خود را به روز کنید و در این زمینه متخصص شوید تا بتوانید نیازهای کارمندان را پیش بینی کنید. رویدادی که تنها با برنامه ریزی بلند مدت و عاقلانه امکان پذیر است.