چهارشنبه ۱۲ مهر ۰۲ | ۱۷:۰۳ ۳ بازديد
بازاریابی دیجیتال اینستاگرام روشی جدید برای صاحبان مشاغل است تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در قالبی جدید ارائه کنند. البته این مفهوم تنها به معرفی محصولات محدود نمی شود و برای این نوع بازاریابی نیاز به برقراری ارتباط منطقی با مردم و مشتریان است. نحوه اطلاع رسانی به مشتری، نشان دادن درونیات کسب و کار، احترام به نظرات و تجربیات مشتری و مواردی که بعدا توضیح خواهیم داد.
از تبلیغات دیدن کنید
یکی از روش های بازاریابی برای افزایش فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از تبلیغات تبلیغاتی دانست. به این ترتیب شما فقط برای تعداد بازدید از محتوای آگهی پرداخت می کنید، نه بیشتر! در واقع تبلیغ شما در پستها و استوریهای صفحات پروفالوور اینستاگرام نمایش داده میشود و شما فقط برای 1000 بازدید پول پرداخت میکنید. تبلیغات ترافیکی به شما کمک می کند صفحاتی را پیدا کنید که با برند شما مطابقت دارند و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. فقط در جریان مشترک شوید.
تبلیغات اینفلوئنسر
در این مرحله با شناسایی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار خود می توانید تبلیغ کنید و درصد زیادی از فالوورهای آنها را جذب کنید. البته، پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و نرخی که برای یک پست یا استوری دارند، به این راحتی نیست و به نظر میرسد زمان و تلاش زیادی را میطلبد. می توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. هزینه این تبلیغات بسته به اینفلوئنسری که می خواهید با آن کار کنید متفاوت است. در استریم، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسر به همراه اطلاعات آنها تهیه شده است تا بتوانید بهترین تبلیغات را با توجه به بودجه خود اجرا کنید.
مسابقات را اجرا کنید
چه راهی بهتر از این که به کسی اجازه دهید محصول شما را امتحان کند و مشتری شود؟ مسابقاتی را اجرا کنید که نیاز دارند شخصی حساب شما را فالو کند یا هشتگ شما را پست کند.
آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزشهایی است که صاحبان کسبوکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکههای اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسبوکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخههای بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفهای کسبوکار در فضای دیجیتال است. به همین خاطر دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ ژاکت آکادمی را از دست ندهید.
چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟
بازاریابی در اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:ارتقای کسب و کار از طریق اینفلوئنسرها و افراد مشهور اینستاگرام
در صفحه خود محتوای اصلی ایجاد کنید و سعی کنید با تبلیغ صفحه فالوورهای خود را افزایش دهید
از تبلیغات دیدن کنید
یکی از روش های بازاریابی برای افزایش فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از تبلیغات تبلیغاتی دانست. به این ترتیب شما فقط برای تعداد بازدید از محتوای آگهی پرداخت می کنید، نه بیشتر! در واقع تبلیغ شما در پستها و استوریهای صفحات پروفالوور اینستاگرام نمایش داده میشود و شما فقط برای 1000 بازدید پول پرداخت میکنید. تبلیغات ترافیکی به شما کمک می کند صفحاتی را پیدا کنید که با برند شما مطابقت دارند و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. فقط در جریان مشترک شوید.
تبلیغات اینفلوئنسر
در این مرحله با شناسایی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار خود می توانید تبلیغ کنید و درصد زیادی از فالوورهای آنها را جذب کنید. البته، پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و نرخی که برای یک پست یا استوری دارند، به این راحتی نیست و به نظر میرسد زمان و تلاش زیادی را میطلبد. می توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. هزینه این تبلیغات بسته به اینفلوئنسری که می خواهید با آن کار کنید متفاوت است. در استریم، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسر به همراه اطلاعات آنها تهیه شده است تا بتوانید بهترین تبلیغات را با توجه به بودجه خود اجرا کنید.
مسابقات را اجرا کنید
چه راهی بهتر از این که به کسی اجازه دهید محصول شما را امتحان کند و مشتری شود؟ مسابقاتی را اجرا کنید که نیاز دارند شخصی حساب شما را فالو کند یا هشتگ شما را پست کند.
آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزشهایی است که صاحبان کسبوکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکههای اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسبوکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخههای بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفهای کسبوکار در فضای دیجیتال است. به همین خاطر دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ ژاکت آکادمی را از دست ندهید.