اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

۳ بازديد
بازاریابی دیجیتال اینستاگرام روشی جدید برای صاحبان مشاغل است تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در قالبی جدید ارائه کنند. البته این مفهوم تنها به معرفی محصولات محدود نمی شود و برای این نوع بازاریابی نیاز به برقراری ارتباط منطقی با مردم و مشتریان است. نحوه اطلاع رسانی به مشتری، نشان دادن درونیات کسب و کار، احترام به نظرات و تجربیات مشتری و مواردی که بعدا توضیح خواهیم داد.

چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

بازاریابی در اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:

ارتقای کسب و کار از طریق اینفلوئنسرها و افراد مشهور اینستاگرام
در صفحه خود محتوای اصلی ایجاد کنید و سعی کنید با تبلیغ صفحه فالوورهای خود را افزایش دهید

بهترین نوع بازاریابی اینستاگرامی استفاده از هر دو روش با یک استراتژی ساده است. این بدان معناست که ابتدا صفحه خود را به سطح مشخصی از پیشرفت برسانید، ظاهر آن را طراحی کنید، محتوای مفید و موثر ایجاد کنید و سپس از صفحات محبوب اینستاگرام برای تبلیغ خود استفاده کنید.
از تبلیغات دیدن کنید
یکی از روش های بازاریابی برای افزایش فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از تبلیغات تبلیغاتی دانست. به این ترتیب شما فقط برای تعداد بازدید از محتوای آگهی پرداخت می کنید، نه بیشتر! در واقع تبلیغ شما در پست‌ها و استوری‌های صفحات پروفالوور اینستاگرام نمایش داده می‌شود و شما فقط برای 1000 بازدید پول پرداخت می‌کنید. تبلیغات ترافیکی به شما کمک می کند صفحاتی را پیدا کنید که با برند شما مطابقت دارند و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. فقط در جریان مشترک شوید.
تبلیغات اینفلوئنسر
در این مرحله با شناسایی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار خود می توانید تبلیغ کنید و درصد زیادی از فالوورهای آنها را جذب کنید. البته، پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و نرخی که برای یک پست یا استوری دارند، به این راحتی نیست و به نظر می‌رسد زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد. می توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. هزینه این تبلیغات بسته به اینفلوئنسری که می خواهید با آن کار کنید متفاوت است. در استریم، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسر به همراه اطلاعات آنها تهیه شده است تا بتوانید بهترین تبلیغات را با توجه به بودجه خود اجرا کنید.
مسابقات را اجرا کنید
چه راهی بهتر از این که به کسی اجازه دهید محصول شما را امتحان کند و مشتری شود؟ مسابقاتی را اجرا کنید که نیاز دارند شخصی حساب شما را فالو کند یا هشتگ شما را پست کند.

آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزش‌هایی است که صاحبان کسب‌وکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسب‌وکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخه‌های بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفه‌ای کسب‌وکار در فضای دیجیتال است. به همین خاطر دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ ژاکت آکادمی را از دست ندهید.
نحوه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گوشی اندروید یکی از چالش هاییست که کاربران از ابتدا تاکنون در استفاده از این اپلیکیشن با آن مواجه بوده اند. اپلیکیشن اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به صورت پیش فرض امکان ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام برای کاربر وجود ندارد و به نظر می رسد این محدودیت به علت جلوگیری از حق کپی رایت و نسخه برداری است. به صورت دو روش زیر برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارد:
بیش از ده ها نرم افزار برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام در اندروید وجود دارد که هر کدام امکانات ویژه ای دارند اما چیزی که حائز اهمیت است کارآمد بودن آنهاست. علاوه بر آن می توان از ترفندهای مختلفی برای ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام استفاده کرد. با مطالعه آموزش نحوه دانلود عکس و فیلم در اندروید می توانید بهترین روش دانلود را برگزینید و دیگر محدودیتی برای دانلود عکس و فیلم اینستاگرام نخواهید داشت. از طریق تست و بررسی برنامه های موجود به معرفی کاربردی ترین آنها می پردازد. در انتهای این مقاله شما قادر خواهید بود به کمک یکی از روش های بیان شده زیر تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را دانلود و در گالری گوشی اندروید خود ذخیره کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.