سرچ کنسول گوگل؛ بهترین ابزار گوگل برای بازاریابی محتوا

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

سرچ کنسول گوگل؛ بهترین ابزار گوگل برای بازاریابی محتوا

۶ بازديد
برای اکثر مردم، گوگل چیزی بیش از یک موتور جستجو نیست. در حالی که دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو به هیچ وجه اشتباه نیست، روند دستیابی به این رتبه ها را نمی توان نادیده گرفت. وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، ابزارها و استراتژی هایی که استفاده می کنید می توانند تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی داشته باشند.
چه در زمینه بازاریابی محتوا تازه کار باشید و چه سال ها در این زمینه تجربه داشته باشید، این مقاله می تواند رویکرد و استراتژی شما را برای بازاریابی و تولید محتوا به کلی تغییر دهد.
این ابزار رایگان گوگل از بسیاری جهات شبیه گوگل آنالیتیکس است. مطمئن باشید زمانی که برای یادگیری و کار با این ابزار صرف می کنید تلف نخواهد شد.
چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد کنسول جستجوی گوگل (Google Webmaster Tools) بدانید. می توانید ساعت ها روی آن وقت بگذارید و داده ها را کاوش کنید. علاوه بر بررسی سلامت کلی وب سایت، کارهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توان با این ابزار انجام داد.
یکی از گزینه های مورد علاقه من در این ابزار رایگان گوگل، منوی کشویی جستجوی ترافیک است.
اگر همیشه علاقه مند به سنجش اثربخشی و عملکرد کلمات کلیدی وب سایت خود هستید، می توانید در منوی نمایش داده شده در تصویر بالا، روی گزینه رتبه بندی کلیک کنید. این گزینه میانگین رتبه وب سایت را برای تمام کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده اند را نشان می دهد.
بازاریابان محتوا باید با همه چیز در کنسول جستجوی گوگل آشنا باشند. حتی اگر از این ابزار فقط برای بررسی چند فاکتور محدود در وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید امیدوار باشید که آن چند فاکتور تأثیر زیادی بر نتایج سئوی وب سایت شما داشته باشد.
اگر از متخصصان سئو بخواهید سه ابزار مفید در زمینه کاری خود را نام ببرند، کنسول جستجوی گوگل مطمئناً پاسخی محبوب خواهد بود. این ابزار مستقیما توسط گوگل ارائه شده و کاملا رایگان است. به همین دلیل جایگاه ویژه ای برای بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو دارد. با کمک سرچ کنسول می توانید عملکرد سایت خود را از دید گوگل ببینید. این ویژگی به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت سایت خود را از نظر گوگل شناسایی کرده، کاستی ها را برطرف کرده و جنبه های مثبت آن را بهبود ببخشید. از این رو، آموزش سرچ کنسول گوگل برای کسانی که قصد کار در صنعت محتوا و سئو را دارند بیش از نان اجباری است. پس اگر می خواهید سئو و تولید محتوا را از صفر تا صد یاد بگیرید، باید به یاد داشته باشید که یادگیری کنسول جستجوی گوگل یکی از وظایف یادگیری این مهارت است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.