آرشیو مهر ماه 1402

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

راه های افزایش فالور در اینستاگرام

۸ بازديد

شما باید راه هایی برای به دست آوردن فالوورها و فالوورهای ارزشمند بیابید که در درازمدت به نفع شما یا کسب و کارتان باشد. در غیر این صورت خرید فالوور بی فایده است. به طور کلی ۱ میلیون فالوور بخرید. لایک نکردن، نظر ندادن، نخریدن و اصلا واقعی نبودن چه فایده ای دارد؟

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام; با کمک تولید محتوا
یک لحظه بازی را رها کنید و از بالا به آن نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.
چرا مردم شما را دنبال می کنند؟ چه صفحاتی را دنبال می کنید؟
پاسخ احتمالی شما:
زیرا ما عاشق پست ها و داستان های آن صفحه هستیم. (فقط)
حال، چه چیزی باعث می‌شود که محتوای یک صفحه (پست‌ها و داستان‌ها) را دوست داشته باشیم؟ کافی است این دو مورد را که در فصل بعد گفتیم رعایت کنیم.
کیفیت در مواد باعث جذب مخاطب می شود
اولین قدم برای افزایش تعداد فالوورها، ایجاد محتوایی است که نظر مخاطب را جلب کند و برای او جذاب باشد. تجربه نشان داده است که اگر در هنگام تولید محتوای شما این دو سوال رعایت شود، به آن علاقه نشان می دهند.
مطالب مفید
خبر خوب است
روش اول؛ در اینستاگرام اکسپلورر نگاه کنید
اینستاگرام اکسپلورر رویای هر پستی است. زیرا به محض ارسال آن، هزاران نفر دیگر آن پست را خواهند دید. به عنوان مثال، تنها یک پست در صفحه جدید اینستاگرام ما پس از رفتن به کاوش، حدود 6000 فالوور جدید برای ما به ارمغان آورد.
راه دوم؛ به اشتراک گذاری محتوا
راه دوم برای افزایش تعداد فالوورها این است که مردم آن را به اشتراک بگذارند. در این مرحله، اگر دو معیار «مفید» و «سرگرم کننده» بودن را داشته باشید، محتوای شما موفق و به اشتراک گذاشته خواهد شد.
روش سوم؛ هشتگ گذاری هدفمند
در این مقاله بخوانید که حباب چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. اما بد نیست بدانید که اینستاگرام موضوع پست را بر اساس هشتگ هایی که در عنوان پست های خود قرار می دهید متوجه می شود. سپس آنها را به کسانی که به موضوع مقاله شما علاقه مند هستند نشان می دهد. در نتیجه...بووو... افراد بیشتری صفحه شما را پیدا می کنند و شما را فالو می کنند.

 

بهترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ

آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزش‌هایی است که صاحبان کسب‌وکار در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسب‌وکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخه‌های بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفه‌ای کسب‌وکار در فضای دیجیتال است.

بنابراین اگر می‌خواهید:

محصولات و خدمات خود را به مخاطبان عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید،
یک پیج با مخاطب بالا داشته باشید و بتوانید از طریق تبلیغات به درآمد برسید،
با یادگیری اصول اینستاگرام، به‌عنوان یک ادمین به فعالیت بپردازید،
و با استفاده از فرصت‌های پلتفرم اینستاگرام، شرایط کسب‌وکار و میزان درآمد خود را متحول کنید،
در دوره اینستاگرام مارکتینگ شرکت کنید.

در دوره آموزش اینستاگرام در ژاکت آکادمی با نگاهی عمیق، به تاریخچه و مفهوم شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم و در ادامه، اهمیت و نقش اینستاگرام در کسب‌وکارها را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم. در ادامه مباحثی مثل اکانت بیزینسی اینستاگرام، لی‌اوت پیج و تقویم محتوایی را مطرح خواهیم کرد. در نهایت با استفاده از ابزارهای ضروری و یادگیری فرآیند چرخه رشد در اینستاگرام، می‌توانید دنبال‌کنندگان جدید را جذب و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

سرچ کنسول گوگل؛ بهترین ابزار گوگل برای بازاریابی محتوا

۵ بازديد
برای اکثر مردم، گوگل چیزی بیش از یک موتور جستجو نیست. در حالی که دستیابی به رتبه های بالا در موتورهای جستجو به هیچ وجه اشتباه نیست، روند دستیابی به این رتبه ها را نمی توان نادیده گرفت. وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، ابزارها و استراتژی هایی که استفاده می کنید می توانند تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی داشته باشند.
چه در زمینه بازاریابی محتوا تازه کار باشید و چه سال ها در این زمینه تجربه داشته باشید، این مقاله می تواند رویکرد و استراتژی شما را برای بازاریابی و تولید محتوا به کلی تغییر دهد.
این ابزار رایگان گوگل از بسیاری جهات شبیه گوگل آنالیتیکس است. مطمئن باشید زمانی که برای یادگیری و کار با این ابزار صرف می کنید تلف نخواهد شد.
چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد کنسول جستجوی گوگل (Google Webmaster Tools) بدانید. می توانید ساعت ها روی آن وقت بگذارید و داده ها را کاوش کنید. علاوه بر بررسی سلامت کلی وب سایت، کارهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توان با این ابزار انجام داد.
یکی از گزینه های مورد علاقه من در این ابزار رایگان گوگل، منوی کشویی جستجوی ترافیک است.
اگر همیشه علاقه مند به سنجش اثربخشی و عملکرد کلمات کلیدی وب سایت خود هستید، می توانید در منوی نمایش داده شده در تصویر بالا، روی گزینه رتبه بندی کلیک کنید. این گزینه میانگین رتبه وب سایت را برای تمام کلمات کلیدی که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شده اند را نشان می دهد.
بازاریابان محتوا باید با همه چیز در کنسول جستجوی گوگل آشنا باشند. حتی اگر از این ابزار فقط برای بررسی چند فاکتور محدود در وب سایت خود استفاده می کنید، می توانید امیدوار باشید که آن چند فاکتور تأثیر زیادی بر نتایج سئوی وب سایت شما داشته باشد.
اگر از متخصصان سئو بخواهید سه ابزار مفید در زمینه کاری خود را نام ببرند، کنسول جستجوی گوگل مطمئناً پاسخی محبوب خواهد بود. این ابزار مستقیما توسط گوگل ارائه شده و کاملا رایگان است. به همین دلیل جایگاه ویژه ای برای بهینه سازی وب سایت ها در موتورهای جستجو دارد. با کمک سرچ کنسول می توانید عملکرد سایت خود را از دید گوگل ببینید. این ویژگی به شما کمک می کند تا نقاط ضعف و قوت سایت خود را از نظر گوگل شناسایی کرده، کاستی ها را برطرف کرده و جنبه های مثبت آن را بهبود ببخشید. از این رو، آموزش سرچ کنسول گوگل برای کسانی که قصد کار در صنعت محتوا و سئو را دارند بیش از نان اجباری است. پس اگر می خواهید سئو و تولید محتوا را از صفر تا صد یاد بگیرید، باید به یاد داشته باشید که یادگیری کنسول جستجوی گوگل یکی از وظایف یادگیری این مهارت است.

سئو خارجی چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

۵ بازديد
در حال حاضر کسب و کارهای آنلاین در حال رشد و توسعه هستند و سعی می کنند یکی پس از دیگری از رقبای خود پیشی بگیرند و در صنعت خود پیشرو باشند. یکی از مسائلی که باعث بهتر شدن یک کسب و کار نسبت به سایر مشاغل می شود، برون سپاری سئو است. اگر بتوانید روی سئوی خارج از صفحه وب سایت خود کار کنید، مطمئن باشید که به زودی تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما افزایش می یابد و فروش کسب و کار شما افزایش می یابد. در این مقاله به مفهوم سئو خارجی و عوامل موثر بر آن می پردازیم. اگر می خواهید فاکتورهای سئوی خارجی کسب و کار آنلاین خود را ردیابی کنید.

سئو خارجی چیست؟

سئوی خارجی که به عنوان سئوی خارج از صفحه نیز شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از فعالیت‌هایی است که خارج از یک وب‌سایت رخ می‌دهد و بر رتبه‌بندی صفحات سایت شما در نتایج موتورهای جستجو تأثیر می‌گذارد. عوامل و عوامل مختلفی بر سئو خارجی تاثیر می گذارند و اگر این عوامل به درستی و هوشمندانه رعایت شوند، قطعا به رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

سئو خارجی چگونه روی بهینه سازی سایت تاثیرگذار است؟

عوامل زیادی بر موفقیت یک کسب و کار اینترنتی تاثیر می گذارد. یکی از عواملی که صاحبان و مدیران کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند سئو خارجی یا سئو خارج از صفحه است. با کمک این سئو می توانید موقعیت صفحات وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید و از طرف دیگر می توانید مخاطبان بالقوه را از زمینه ها و منابع مختلف به وب سایت خود جذب کنید.

فعالیت های سئو خارجی شامل چه مواردی می‌شود؟

  1. لینک سازی
  2. برندسازی
  3. بازاریابی محتوا
  4. local seo
  5. سوشال سیگنال
  6. رپورتاژ
  7. پست مهمان
  8. پادکست

بهترین دوره آموزش سئو سایت

حالا که تصمیم گرفته‌اید در یک دوره اموزش سئو سایت شرکت کنید، چند ویژگی کلیدی وجود دارد که در هنگام انتخاب بهترین دوره اموزش سئو باید آن‌‌ها را در نظر بگیرید:

آموزش جدید سئو به صورت همه‌جانبه

دوره‌ای می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد که تمام جنبه‌های ضروری آموزش seo، از جمله تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی محتوا و سئو فنی را پوشش دهد.

تدریس توسط متخصصان حرفه‌ای سئو

به‌دنبال دوره‌ای باشید که توسط متخصصان حرفه‌ای سئو تدریس می‌شود و می‌توانند به‌طور ساده و کارآمد مفاهیم سئو را به شما آموزش دهند.

محتوای به‌روز

با توجه به اینکه حوزه سئو به‌طور مداوم در حال تغییر است، باید مطمئن شوید که محتوای دوره اموزش سئو نیز به‌روز باشد تا اطلاعات را به‌طور دقیق دریافت کنید.

وجود تکالیف کاربردی

دوره‌ای می‌تواند آموزش صفر تا صد سئو را به شما ارائه دهد که شامل تمرین‌های عملی و پروژه‌های کاربردی است، زیرا در این صورت می‌توانید مهارت‌های خود را تقویت کنید.

وجود پشتیبانی بعد از اتمام دوره

برای پیدا کردن بهترین دوره اموزش سئو به‌سراغ دوره‌ای بروید که مدرسان آن چه در طول جلسات چه بعد از اتمام دوره،‌ به سؤال‌های شما پاسخ می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ زیرا در طول مسیر آموزش سئو ممکن است با موضوعات پیچیده‌ای مواجه شوید که تنها شیوه بیان مدرس و نحوه پاسخگویی او به سوالات می‌تواند چراغ راه شما باشد.

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

۲ بازديد
بازاریابی دیجیتال اینستاگرام روشی جدید برای صاحبان مشاغل است تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را در قالبی جدید ارائه کنند. البته این مفهوم تنها به معرفی محصولات محدود نمی شود و برای این نوع بازاریابی نیاز به برقراری ارتباط منطقی با مردم و مشتریان است. نحوه اطلاع رسانی به مشتری، نشان دادن درونیات کسب و کار، احترام به نظرات و تجربیات مشتری و مواردی که بعدا توضیح خواهیم داد.

چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم؟

بازاریابی در اینستاگرام به دو صورت انجام می شود:

ارتقای کسب و کار از طریق اینفلوئنسرها و افراد مشهور اینستاگرام
در صفحه خود محتوای اصلی ایجاد کنید و سعی کنید با تبلیغ صفحه فالوورهای خود را افزایش دهید

بهترین نوع بازاریابی اینستاگرامی استفاده از هر دو روش با یک استراتژی ساده است. این بدان معناست که ابتدا صفحه خود را به سطح مشخصی از پیشرفت برسانید، ظاهر آن را طراحی کنید، محتوای مفید و موثر ایجاد کنید و سپس از صفحات محبوب اینستاگرام برای تبلیغ خود استفاده کنید.
از تبلیغات دیدن کنید
یکی از روش های بازاریابی برای افزایش فالوور اینستاگرام را می توان استفاده از تبلیغات تبلیغاتی دانست. به این ترتیب شما فقط برای تعداد بازدید از محتوای آگهی پرداخت می کنید، نه بیشتر! در واقع تبلیغ شما در پست‌ها و استوری‌های صفحات پروفالوور اینستاگرام نمایش داده می‌شود و شما فقط برای 1000 بازدید پول پرداخت می‌کنید. تبلیغات ترافیکی به شما کمک می کند صفحاتی را پیدا کنید که با برند شما مطابقت دارند و از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. فقط در جریان مشترک شوید.
تبلیغات اینفلوئنسر
در این مرحله با شناسایی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب و کار خود می توانید تبلیغ کنید و درصد زیادی از فالوورهای آنها را جذب کنید. البته، پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب و نرخی که برای یک پست یا استوری دارند، به این راحتی نیست و به نظر می‌رسد زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد. می توانید از خدمات اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید. هزینه این تبلیغات بسته به اینفلوئنسری که می خواهید با آن کار کنید متفاوت است. در استریم، لیست و هزینه تبلیغات اینفلوئنسر به همراه اطلاعات آنها تهیه شده است تا بتوانید بهترین تبلیغات را با توجه به بودجه خود اجرا کنید.
مسابقات را اجرا کنید
چه راهی بهتر از این که به کسی اجازه دهید محصول شما را امتحان کند و مشتری شود؟ مسابقاتی را اجرا کنید که نیاز دارند شخصی حساب شما را فالو کند یا هشتگ شما را پست کند.

آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزش‌هایی است که صاحبان کسب‌وکار در حوزه دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسب‌وکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخه‌های بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفه‌ای کسب‌وکار در فضای دیجیتال است. به همین خاطر دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ ژاکت آکادمی را از دست ندهید.

روش های افزایش بازدید سایت

۳ بازديد
افزایش ترافیک وب سایت یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل اینترنتی بوده است. همانطور که می دانید افزایش بازدید می تواند باعث افزایش فروش و تعامل شما با کاربران شود. اگر می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید، در این مقاله سعی کرده ایم 3 روش تضمینی در این زمینه را تحلیل کنیم. پس با ما همراه باشید.
باید بدانید که یکی از کارهای مهم بعد از یادگیری آموزش صفرتاصد طراحی سایت و ساخت یک سایت، گرفتن بازدید برای آن است. به همین خاطر در این مقاله سه روشی که با استفاده از آن به یک بازدید قابل قبول خواهید رسید را عنوان میکنیم.

چرا باید به افزایش ترافیک وب سایت فکر کنیم؟

افزایش بازدید از سایت همیشه باعث افزایش فروش محصولات می شود. همانطور که می دانید ترافیک سایت تعیین کننده دوام کسب و کار شماست. تیم برنامه نویسی سایت، سئو سایت، تولیدکنندگان محتوا و همه سعی در افزایش ترافیک سایت و جلوگیری از افزایش نرخ خروج کاربران دارند. اصولاً وقتی می خواهید تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود را افزایش دهید، چندین راه پیدا کرده اید. همه اینها کارآمد هستند اما همیشه بهتر است به راه های جدید فکر کنید.
همچنین شکل کلی بازاریابی از گذشته تا به امروز به شدت تغییر کرده است و حتی ممکن است در آینده روش های مدرنی به وجود بیاید که نباید نادیده گرفته شوند.

روش های افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک وب سایت یکی از دغدغه های اصلی صاحبان مشاغل آنلاین بوده است. همانطور که می دانید افزایش بازدید می تواند باعث افزایش فروش و جذب کاربر شود.
1. محتوای سبز ایجاد کنید
محتوا پادشاه است. همیشه این کلمه را به خاطر بسپارید و سعی کنید از آن استفاده کنید. نادیده گرفتن محتوا در بازاریابی یک جنون است و نمی توان آن را نادیده گرفت. حتما به محتوای سایت خود توجه ویژه ای داشته باشید و اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، استخدام یک تولید کننده محتوای خبره را فراموش نکنید.
2. وب سایت خود را ریسپانسیو کنید
اگر به اطراف خود نگاه کنید، خواهید دید که گوشی های هوشمند زندگی ما را تسخیر کرده اند. من کمتر کسی را می بینم که توانایی کار با این ابزارها را نداشته باشد. در چنین شرایطی نباید پشت سر بگذارید. حدود 40 درصد از جستجوها در گوگل توسط تلفن همراه انجام می شود. اگر وب سایت شما با تلفن های همراه سازگار نیست، بهتر است در کسب و کار خود تجدید نظر کنید.
3. به سئو توجه ویژه ای داشته باشید
اینترنت دنیایی از اطلاعات است که افراد را در یک فایروال نشان می دهد. شما می توانید در این اقیانوس عمیق غرق شوید و هیچ کس شما را نجات نخواهد داد. سئوکار به عنوان یک قایق نجات عمل می کند که به شما امکان شنا می دهد. اگر می خواهید بالاتر از همه باشید و مورد توجه قرار بگیرید، بهتر است برای جلوگیری از غرق شدن و جلوگیری از مشکلات احتمالی هزینه های لازم را بپردازید. استفاده از آموزش سئو در این مهم بسیار راهگشا و کارساز خواهد بود.

تولید محتوا؛ اولین اصل در دیجیتال مارکتینگ

۴ بازديد
تولید محتوا در واقع اطلاعاتی است که می خواهیم به خوانندگان منتقل کنیم، اما منظور از تولید محتوا چیست؟ نه اینکه فقط اطلاعات را به خواننده منتقل کنیم، بلکه باید مطالب را به شکل جالبی منتقل کنیم. خوانندگان و مخاطبان را درگیر می کند و باعث می شود مطالب را دنبال کنند.
تولید محتوا یکی از مهم ترین و اساسی ترین جنبه های مرتبط با هر کسب و کار آنلاین است که باید با برنامه ریزی مشخص در جهت تولید محتوای موثر قدم برداریم. تولید محتوا در محتوای آموزشی و تولید وب سایت فقط متن نیست، بلکه محتوایی است که ما در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهیم. محتوا شامل متن، تصاویر (اینفوگرافیک)، پادکست (فایل های صوتی) و ویدئو و همچنین محتوای موبایل است که می خواهیم در این مقاله به شما ارائه دهیم.

انواع تولید محتوا

تولید محتوای متنی؛
محتوای مقاله می تواند انواع مختلفی داشته باشد. تولید محتوای مکتوب می تواند به صورت گزارش یا مقاله یا خبر در وب سایت یا شبکه اجتماعی منتشر شود که شامل:
تولید محتوا و اطلاعات خبری
ایجاد محتوای متنی شامل اخبار، علوم، موضوعات پژوهشی و محتوای آموزشی یکی از اشکال رایج مقالات است.

تولید محتوای ویدیویی
هدف از ایجاد محتوای بصری استفاده از تصاویر (تصاویر) در قالب های رایج است. تصاویر نیز ممکن است پیام هایی برای انتقال داشته باشند.
از تصاویر گرافیکی برای ایجاد محتوا و تبلیغات دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود.
تصاویر می تواند یک تصویر ساده یا یک گرافیک مانند اینفوگرافیک باشد.
یکی از جذاب ترین اشیا اینفوگرافیک است.

ارسال ویدئو
یکی از موثرترین روش های ارائه محتوا امروزه محتوای ویدئویی است. ایجاد و انتشار ویدیوهای خلاقانه می تواند بهترین راه برای بازاریابی شما باشد. مشابه حالت های دیگر، این نوع محتوا انواع و قالب های مختلفی دارد. ویدیوی شما ممکن است شامل یک فیلم کوتاه درباره موضوع خاصی باشد که ایجاد کرده‌اید و ممکن است شامل گرافیک و همچنین متن و فایل‌های صوتی باشد.
یکی از موثرترین مدل ها برای تولید محتوای ویدیویی، حضور یک نفر در مقابل دوربین است. در این حالت فرد مقابل دوربین می ایستد و مستقیماً در مورد موضوع صحبت می کند. این روش برای تولید فیلم های آموزشی و آموزش الکترونیکی بسیار موثر است.
یکی دیگر از نیازهای پاسخ به این سوال که تولید محتوا چیست، بیان ویژگی های محتوای خوب در این بخش است. به طور کلی، محتوای خوب برای یک وب سایت بسیار مهم است. مهمترین عامل در تولید محتوای خوب، محتوای خوب است. ایده نوشتن مطالب خوب لیستی از کلمات کلیدی مرتبط برای موضوع تهیه کنید، سپس عنوانی بنویسید که خواننده را جذب کند و از مقالات دارای اعتبار علمی برای ایجاد این محتوا استفاده کنید. مهم ترین نکته ای است که در نوشتن محتوا باید به آن توجه کنید. مخاطب این است که در محتوا و در مورد موضوعی که می خواهید دقت کنید و در مطالب مرتبط، موضوعات به اندازه کافی مرتبط باشند و سرفصل ها به صورت پراکنده انتخاب نشوند.

هر آنچه که شما به عنوان تولید کننده محتوا نیاز دارید که یاد بگیرید در دوره آموزش تولید محتوا ژاکت آکادمی پوشش داده شده است. به عنوان مثال، ابتدا می توانید با فرآیندهایی مانند تولید محتوای با کیفیت، نوشتن سرفصل ها و نوشتن محتوا بر اساس سئو آشنا شوید. به یاد داشته باشید که تولید محتوا مانند قبل نیست که می‌توانید با کپی کردن آن از وب‌سایت‌های مختلف محتوا تهیه کنید.
امروزه تولید محتوا به یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیا تبدیل شده است و برای کسب درآمد باید آن را به صورت ابتدایی فرا گرفت. پس روش های قدیمی را رها کنید و یک دوره آموزشی تولید محتوا برای تولید محتوا بگذرانید و مراحل اولیه را گام به گام یاد بگیرید. فرقی نمی کند صاحب کسب و کار باشید یا جویای کار، دوره آموزشی تولید محتوا می تواند نقطه شروع رشد شما باشد.