راه های افزایش فالور در اینستاگرام

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

راه های افزایش فالور در اینستاگرام

۸ بازديد

شما باید راه هایی برای به دست آوردن فالوورها و فالوورهای ارزشمند بیابید که در درازمدت به نفع شما یا کسب و کارتان باشد. در غیر این صورت خرید فالوور بی فایده است. به طور کلی ۱ میلیون فالوور بخرید. لایک نکردن، نظر ندادن، نخریدن و اصلا واقعی نبودن چه فایده ای دارد؟

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام; با کمک تولید محتوا
یک لحظه بازی را رها کنید و از بالا به آن نگاه کنید. حالا به این سوال پاسخ دهید.
چرا مردم شما را دنبال می کنند؟ چه صفحاتی را دنبال می کنید؟
پاسخ احتمالی شما:
زیرا ما عاشق پست ها و داستان های آن صفحه هستیم. (فقط)
حال، چه چیزی باعث می‌شود که محتوای یک صفحه (پست‌ها و داستان‌ها) را دوست داشته باشیم؟ کافی است این دو مورد را که در فصل بعد گفتیم رعایت کنیم.
کیفیت در مواد باعث جذب مخاطب می شود
اولین قدم برای افزایش تعداد فالوورها، ایجاد محتوایی است که نظر مخاطب را جلب کند و برای او جذاب باشد. تجربه نشان داده است که اگر در هنگام تولید محتوای شما این دو سوال رعایت شود، به آن علاقه نشان می دهند.
مطالب مفید
خبر خوب است
روش اول؛ در اینستاگرام اکسپلورر نگاه کنید
اینستاگرام اکسپلورر رویای هر پستی است. زیرا به محض ارسال آن، هزاران نفر دیگر آن پست را خواهند دید. به عنوان مثال، تنها یک پست در صفحه جدید اینستاگرام ما پس از رفتن به کاوش، حدود 6000 فالوور جدید برای ما به ارمغان آورد.
راه دوم؛ به اشتراک گذاری محتوا
راه دوم برای افزایش تعداد فالوورها این است که مردم آن را به اشتراک بگذارند. در این مرحله، اگر دو معیار «مفید» و «سرگرم کننده» بودن را داشته باشید، محتوای شما موفق و به اشتراک گذاشته خواهد شد.
روش سوم؛ هشتگ گذاری هدفمند
در این مقاله بخوانید که حباب چیست و چرا باید از آن استفاده کنید. اما بد نیست بدانید که اینستاگرام موضوع پست را بر اساس هشتگ هایی که در عنوان پست های خود قرار می دهید متوجه می شود. سپس آنها را به کسانی که به موضوع مقاله شما علاقه مند هستند نشان می دهد. در نتیجه...بووو... افراد بیشتری صفحه شما را پیدا می کنند و شما را فالو می کنند.

 

بهترین آموزش اینستاگرام مارکتینگ

آموزش اینستاگرام یکی از مهمترین آموزش‌هایی است که صاحبان کسب‌وکار در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ باید یاد بگیرند. چراکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی نقش به سزایی در رشد کسب‌وکار و افزایش فروش دارد. استفاده از سوشال مدیا مانند سایر شاخه‌های بازاریابی دیجیتال مثل سئو و طراحی سایت باعث روند حرفه‌ای کسب‌وکار در فضای دیجیتال است.

بنابراین اگر می‌خواهید:

محصولات و خدمات خود را به مخاطبان عرضه کنید و فروش خود را افزایش دهید،
یک پیج با مخاطب بالا داشته باشید و بتوانید از طریق تبلیغات به درآمد برسید،
با یادگیری اصول اینستاگرام، به‌عنوان یک ادمین به فعالیت بپردازید،
و با استفاده از فرصت‌های پلتفرم اینستاگرام، شرایط کسب‌وکار و میزان درآمد خود را متحول کنید،
در دوره اینستاگرام مارکتینگ شرکت کنید.

در دوره آموزش اینستاگرام در ژاکت آکادمی با نگاهی عمیق، به تاریخچه و مفهوم شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم و در ادامه، اهمیت و نقش اینستاگرام در کسب‌وکارها را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم. در ادامه مباحثی مثل اکانت بیزینسی اینستاگرام، لی‌اوت پیج و تقویم محتوایی را مطرح خواهیم کرد. در نهایت با استفاده از ابزارهای ضروری و یادگیری فرآیند چرخه رشد در اینستاگرام، می‌توانید دنبال‌کنندگان جدید را جذب و آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.