3ترفند مهم در آموزش طراحی سایت

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

3ترفند مهم در آموزش طراحی سایت

۳ بازديد
آیا می دانستید که 48 درصد از کاربران می گویند طراحی وب سایت مهمترین عامل تعیین کننده اعتبار یک کسب و کار است؟ اولین برداشت مخاطب از طراحی وب سایت شما حاصل می شود.زیبایی وب سایت برای ایجاد حس مثبت و تأثیرگذار در مخاطب بسیار مهم است.
در این مقاله شش نکته برای ایجاد وب سایت های زیبا به شما ارائه می کنیم. با ما همراه باشید تا با نحوه ایجاد یک وب سایت جذاب و با کیفیت برای مخاطبان خود بیشتر آشنا شوید.
فقط عناصری را که نیاز دارید اضافه کنید تا به سایت خود ارزش و اعتبار بیشتری بدهید.
هنگام طراحی وب سایت خود، اضافه کردن عناصر زیادی به صفحات خود آسان است. شما می خواهید صفحه از نظر بصری جذاب باشد، بنابراین دائماً عناصری را اضافه می کنید تا بعد دیگری از تأثیر بصری را به صفحه خود اضافه کنید. اما این می تواند به طور جدی سایت شما را خراب کند. مشکل دیگر این است که اگر عناصر خاصی مورد هدف قرار نگیرند ممکن است مخاطب را گیج کنند.
"تمام محتوای یک وب سایت باید هدف داشته باشد"
تصور کنید که یک دکمه تماس برای اقدام (CTA) دارید که به صفحه جدیدی منتهی نمی شود. کاربران سعی می کنند روی دکمه کلیک کنند، که باعث سردرگمی آنها می شود که چرا به صفحه جدیدی منتقل نمی شوند. یا در نظر بگیرید چه اتفاقی می‌افتد اگر طراحی وب‌سایت HVAC «اکنون با ما تماس بگیرید» در بالای صفحه باشد.
کاربران ممکن است کلیک نکنند. این CTA همچنین تأثیر منفی بر درک مصرف کنندگان از شرکت دارد. هر عنصر در صفحه شما به یک هدف نیاز دارد. فقط به خاطر زیبایی یک عنصر به سایت خود اضافه نکنید. عناصری را ایجاد کنید که کاربردی باشند و تجربه کاربر را در وب سایت افزایش دهند.
طراحی شده برای اولین کاربر!
هنگام طراحی وب سایت های زیبا، باید روی طراحی برای کاربر تمرکز کنید. چنین بازدیدکنندگانی با سایت شما درگیر می شوند و درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب می کنند. بسیار مهم است که سایتی که می سازید برای آنها کار کند. هنگام ساخت سایت خود به این فکر کنید که چگونه می توانید با طراحی جذاب بهترین تجربه را برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید. بنابراین روی عناصری مانند فرم طراحی، ناوبری و عناصر بصری تمرکز کنید.
با طراحی سایت برای کاربران، تجربه بهتری را برای آنها در سایت ایجاد می کنید. آنها مدت بیشتری در وب سایت شما باقی می مانند و به شما کمک می کنند موقعیت ارزشمندتری برای کسب و کار خود به دست آورید.
رنگ هایی را انتخاب کنید که با برند شما مطابقت دارند
رنگ های زیبای صفحه وب که مطابق با برند شما طراحی شده اند. هنگام طراحی سایت باید رنگ های مناسب را انتخاب کنید. انتخاب رنگ بر درک مردم از برند شما تأثیر می گذارد. رنگ های مختلف معانی مختلفی دارند. رنگ تاثیر ویژه ای بر درک مخاطب از اثر دارد، بنابراین درک معنای آن مهم است. اگر رنگ خاصی را برای برند خود انتخاب می کنید، از همان رنگ برای سایت خود استفاده کنید و حتماً از همان رنگ رنگ اصلی خود در سراسر تجارت خود استفاده کنید تا قدرت و تمرکز برند خود را حفظ کنید. هنگام طراحی، به خاطر داشته باشید که شما فقط 3-4 گزینه دارید. یک رنگ اصلی، یک یا دو رنگ فرعی و غیره.

وقتی صحبت از آموزش صفر تا صد طراحی سایت می‌شود، منابع بسیار زیادی برای یادگیری طراحی وب سایت وجود دارند، اما برای یادگیری موثر آن باید به‌دنبال دوره‌ای باشید که از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • تمام نکات مهم و ضروری برای ساخت وب سایت را پوشش دهد.
  • مدرس دوره طراحی وب سایت آموزش از تخصص و تجربه کافی برخوردار باشد.
  • مسیر یادگیری و آموزش طراحی وب سایت شفاف و مشخص باشد.
  • محتوای دوره ی طراحی سایت به شکل جذاب و قابل فهم ارائه شود.
  • دوره به‌ شکل کاربردی و عملی تدریس شود تا افراد بتوانند مهارت‌های خود را تقویت کنند.
  • امکان تعامل برقرار کردن با اساتید و پرسیدن سوال از آن‌ها فراهم باشد.
  • محتوای دوره آموزش صفر تا صد طراحی سایت به‌روز باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.