معرفی ga4 و کاربردهای آن و بهترین آموزش آنالیتیکس

اینجا بیشتر درباره دوره هایی که شرکت کردم حرف میزنم

معرفی ga4 و کاربردهای آن و بهترین آموزش آنالیتیکس

۳ بازديد

گوگل آنالیتیکس، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربران در وب سایت است؛ شما به کمک این ابزار می‌توانید نحوه تعامل کاربران با صفحات وب سایت خود را شناسایی کنید، داده‌های مربوط به آن‌ها را جمع‌آوری کنید و با تجزیه و تحلیل آن‌ داده‌ها، استراتژی‌های بازاریابی خود را بهبود دهید.

بنابراین آموزش گوگل آنالیتیکس و تسلط بر نحوه کار با آن به شما کمک می‌کند تا بتوانید دقیق‌تر عملکرد مخاطبان خود را تحلیل کنید و استراتژی‌های خود را بر مبنای رفتار آن‌ها تنظیم کنید.

کاربردهای ga4 و بهترین آموزش برای یادگیری آن

گوگل آنالیتیکس 4، جدیدترین نسخه از این ابزار است که در اکتبر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. GA4 امکانات جذاب و متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار داده است؛ مانند:

  • ردیابی کاربران در وب سایت؛ چه کسانی که از نسخه کامپیوتر استفاده می‌کنند و چه کاربران موبایل.
  • قدرت انتخاب کاربر برای مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتن؛ موضوعی که نقش مهمی در افزایش اعتماد کاربران به وب سایت دارد.
  • استفاده از فناوری AI و الگوریتم‌های ماشین لرنینگ برای پیش‌بینی رفتار کاربران در وب سایت که در نهایت منجر به مدیریت بهتر کمپین‌های تبلیغاتی و جذب مخاطبان بالقوه می‌شود.
  • دسترسی به گزارش‌های بسیار دقیق (بر اساس معیارهای مختلف) که باعث افزایش نرخ تبدیل می‌شود.

 

با توجه به مزایای ارزشمند GA4، یادگیری آن به دیجیتال مارکترها کمک می‌کند تا بتوانند با حداقل درصد خطا عملکرد کاربران خود را ارزیابی کنند و استراتژی‌های بازاریابی خود را بر اساس دقیق‌ترین معیارها طراحی کنند.

یکی از معتبرترین راه‌ها برای آموزش گوگل آنالیتیکس ، شرکت در دوره آموزش گوگل آنالیتیکس GA4 + تگ منیجر ژاکت آکادمی است؛ این دوره ویژه مارکترها و دیجیتال مارکترها، متخصصان سئو و محتوا، مدیران وب سایت، مدیران محصول و متخصصان UI - UX طراحی شده و در ۳ بخش، تمام اصول ابزار GA4 را به شیوه‌ای کاربردی به علاقه‌مندان آموزش می‌دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.